Контакти

КОНТАКТИ

Наші офіси у містах:

м. Київ, м. Бориспіль та м. Івано-Франківськ

м. Київ
  • вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
  • Пн–Пт: 09:00–18:00, Сб,Нд: вихідний
  • domofon-s@i.ua
м. Бориспіль
  • ТЦ "Вулик", Київський шлях вул. 14а, 2 пов. офіс 17
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
  • Пн–Пт: 09:00–18:00, Сб,Нд: вихідний
  • domofon-s@i.ua
м. Івано-Франківськ
  • вул. Вовчинецька 28
  • (0342) 743-900
  • (097) 039-19-52
  • (050) 517-65-30
  • Пн–Пт: 09:00–18:00, Сб,Нд: вихідний
  • domofon-s@i.ua
Задати запитання
Викликати майстра
Поскаржитися директору

.jpeg, .png, .tiff

.jpeg, .png, .tiff

Швидкі відповіді

Ми можемо відповісти на наступні Ваші запитання.

Як підключитися до домофону?

Як підключити квартиру до домофонної системи, яку обслуговує наша група компаній?

При бажанні підключити Вашу квартиру до домофону і відчути всі переваги користування системою Вам потрібно:

  • оформити заявку на індивідуальне підключення на сайті або зателефонувавши в колл-центр;
  • укласти договір на подальше технічне обслуговування домофонної системи (в момент монтажу у вашій квартирі домофонної трубки).

Вартість трубки, установки та підключення до системи можна дізнатися, зателефонувавши до колл-центру.

Де купити чи як замовити ключ з доставкою?

Купити ключ Ви можете в одному з офісів нашої компанії. Дізнатись адреси офісів Ви можете в розділі «Контакти».

Замовити ключ з доставкою можна:

  • скористатися формою «Купити ключ з доставкою», яка знаходиться на головній сторінці та заповнити всі поля вказані у формі, або, якщо ви наш абонент, то зручніше скористатися «Кабінетом абонента»;
  • зателефонувавши нам в колл-центр, замовити модель ключа та домовитись про зручний для Вас спосіб доставки.
Вам надійшла квитанція з неіснуючим боргом?

Не біда, таке іноді буває, в силу багатьох причин:

  • Неправильного заповнення, або не заповненням взагалі, абонентом( працівником банківського відділення) адреси, або коду абонента. По прізвищу знайти в базі потрібного абонента набагато тяжче;
  • збоїв в програмному забезпеченні компанії;
  • фізичної помилки оператора компанії та інші.

Для вирішення даного питання вам потрібно:

  • скористатися формою «Задати питання», яка знаходиться на головній сторінці та заповнити всі поля вказані у формі, прикріпити фото, чи скан-копію квитанції, або ж зручніше скористатися «Кабінетом абонента»;
  • зателефонувавши нам в колл-центр та повідомити про дану проблему.
Де та якими способами можна сплатити платіжку за техобслуговування домофонної системи?

Основні способи оплати:

  • у відділеннях Приватбанку, Ощадбанку, А-Банку та інших банках при наявності квитанції;
  • за допомогою терміналів розміщених у відділеннях Приватбанку та Ощадбанку;
  • за допомогою платіжних терміналів «EasyPay» та «I-Box»;
  •  через системи електронних платежів «EasyPay» та «ПриватБанк», які знаходяться в «Кабінеі абонента»;
  • в одному з офісів нашої компанії. Дізнатись адреси офісів Ви можете в розділі «Контакти».

Задати будь-яке питання, яке Вас цікавить Ви можете скориставшись формою або зателефонувавши нам за телефонами указаними в “Контактах”

м. Київ

  • вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (044) 332-36-89
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Бориспіль
  • вул. Київський шлях 14а, ТЦ "Вулик", 2 пов. офіс 15
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (044) 332-36-89
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Івано-Франківськ
  • вул. Вовчинецька 28
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • 0342) 743-900
  • (097) 039-19-52
  • (050) 517-65-30

www.ds-group.net.ua © 2006-2020