Контакти
Наші офіси у містах:
м. Київ, м. Бориспіль та м. Івано-Франківськ
- вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
- (096) 010-06-65
- (099) 143-47-57
- Пн–Пт: 09:00–18:00, Сб,Нд: вихідний
- domofon-s@i.ua
- ТЦ "Вулик", Київський шлях вул. 14а, 2 пов. офіс 17
- (096) 010-06-65
- (099) 143-47-57
- Пн–Пт: 09:00–18:00, Сб,Нд: вихідний
- domofon-s@i.ua
- вул. Вовчинецька 28
- (0342) 743-900
- (097) 039-19-52
- (050) 517-65-30
- Пн–Пт: 09:00–18:00, Сб,Нд: вихідний
- domofon-s@i.ua
Ми можемо відповісти на наступні Ваші запитання.
Як підключити квартиру до домофонної системи, яку обслуговує наша група компаній?
При бажанні підключити Вашу квартиру до домофону і відчути всі переваги користування системою Вам потрібно:
- оформити заявку на індивідуальне підключення на сайті або зателефонувавши в колл-центр;
- укласти договір на подальше технічне обслуговування домофонної системи (в момент монтажу у вашій квартирі домофонної трубки).
Вартість трубки, установки та підключення до системи можна дізнатися, зателефонувавши до колл-центру.
Купити ключ Ви можете в одному з офісів нашої компанії. Дізнатись адреси офісів Ви можете в розділі «Контакти».
Замовити ключ з доставкою можна:
- скористатися формою «Купити ключ з доставкою», яка знаходиться на головній сторінці та заповнити всі поля вказані у формі, або, якщо ви наш абонент, то зручніше скористатися «Кабінетом абонента»;
- зателефонувавши нам в колл-центр, замовити модель ключа та домовитись про зручний для Вас спосіб доставки.
Не біда, таке іноді буває, в силу багатьох причин:
- Неправильного заповнення, або не заповненням взагалі, абонентом( працівником банківського відділення) адреси, або коду абонента. По прізвищу знайти в базі потрібного абонента набагато тяжче;
- збоїв в програмному забезпеченні компанії;
- фізичної помилки оператора компанії та інші.
Для вирішення даного питання вам потрібно:
- скористатися формою «Задати питання», яка знаходиться на головній сторінці та заповнити всі поля вказані у формі, прикріпити фото, чи скан-копію квитанції, або ж зручніше скористатися «Кабінетом абонента»;
- зателефонувавши нам в колл-центр та повідомити про дану проблему.
Основні способи оплати:
- у відділеннях Приватбанку, Ощадбанку, А-Банку та інших банках при наявності квитанції;
- за допомогою терміналів розміщених у відділеннях Приватбанку та Ощадбанку;
- за допомогою платіжних терміналів «EasyPay» та «I-Box»;
- через системи електронних платежів «EasyPay» та «ПриватБанк», які знаходяться в «Кабінеі абонента»;
- в одному з офісів нашої компанії. Дізнатись адреси офісів Ви можете в розділі «Контакти».
Задати будь-яке питання, яке Вас цікавить Ви можете скориставшись формою або зателефонувавши нам за телефонами указаними в “Контактах”.
м. Київ
- вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
- Пн - Пт: 9:00 - 18:00
- (044) 332-36-89
- (096) 010-06-65
- (099) 143-47-57
м. Бориспіль
- вул. Київський шлях 14а, ТЦ "Вулик", 2 пов. офіс 15
- Пн - Пт: 9:00 - 18:00
- (044) 332-36-89
- (096) 010-06-65
- (099) 143-47-57
м. Івано-Франківськ
- вул. Вовчинецька 28
- Пн - Пт: 9:00 - 18:00
- 0342) 743-900
- (097) 039-19-52
- (050) 517-65-30