Абоненту

Абоненту
Інформація для абонентів

Даний розділ створений для допомоги нашому Абоненту, та покращення якості сервісу. Тут ви зможете знайти наступні послуги:

  • Задати питання?
    (Задати питання оператору колл-центру з питань заборгованості, повторного підключення, до-підключення та будь-які інші.)
  • Виклик майстра
    (Викликати майстра, для ремонту домофону, онлайн, в будь-який зручний для вас час доби.)
  • Поскаржитись директору
    (Написати скаргу, побажання, пропозиції директору компанії, на будь-яку тему, онлайн, в будь-який зручний для вас час доби.)
  • Особистий кабінет
    (Тут ви зможете переглянути поточний баланс вашої абонентської плати, а також роздрукувати платіжку, проплатити онлайн.)
  • Купити ключі
    (Ознайомитись з правилами покупки ключів, та їх моделі.)
  • Замовити трубку
    (Ознайомитись з моделями, ціною та умовами покупки трубки.)
  • Замовити відеодомофон
    (Ознайомитись з асортиментом відеодомофонів та правилами їх покупки/підключення.)
  • Підключити квартиру
    (Ознайомитись з правилами, ціною та умовами підключення домофонної трубки до встановленої нашою компанією домофону на під’їзних дверях.)
  • Встановити домофон
    (Даний розділ для наших потенційних Клієнтів/Абонентів. Тут ви зможете ознайомитись з умовами та цінами встановлення домофонної системи на під’їзд.)

м. Київ

  • вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Бориспіль
  • вул. Київський шлях 14а, ТЦ "Вулик", 2 пов. офіс 17
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (096) 010-06-65
  • (099) 143-47-57
м. Івано-Франківськ
  • вул. Вовчинецька 28
  • Пн - Пт: 9:00 - 18:00
  • (0342) 743-900
  • (097) 039-19-52
  • (050) 517-65-30

www.ds-group.net.ua © 2006-2019