Абоненту
Інформація для абонентів
Даний розділ створений для допомоги нашому Абоненту, та покращення якості сервісу. Тут ви зможете знайти наступні послуги:
-
Задати питання?
(Задати питання оператору колл-центру з питань заборгованості, повторного підключення, до-підключення та будь-які інші.) -
Виклик майстра
(Викликати майстра, для ремонту домофону, онлайн, в будь-який зручний для вас час доби.) -
Поскаржитись директору
(Написати скаргу, побажання, пропозиції директору компанії, на будь-яку тему, онлайн, в будь-який зручний для вас час доби.) -
Особистий кабінет
(Тут ви зможете переглянути поточний баланс вашої абонентської плати, а також роздрукувати платіжку, проплатити онлайн.) -
Купити ключі
(Ознайомитись з правилами покупки ключів, та їх моделі.) -
Замовити трубку
(Ознайомитись з моделями, ціною та умовами покупки трубки.) -
Замовити відеодомофон
(Ознайомитись з асортиментом відеодомофонів та правилами їх покупки/підключення.) -
Підключити квартиру
(Ознайомитись з правилами, ціною та умовами підключення домофонної трубки до встановленої нашою компанією домофону на під’їзних дверях.) -
Встановити домофон
(Даний розділ для наших потенційних Клієнтів/Абонентів. Тут ви зможете ознайомитись з умовами та цінами встановлення домофонної системи на під’їзд.)
м. Київ
- вул. Чигоріна 61 (ст. метро Печерська)
- Пн - Пт: 9:00 - 18:00
- (096) 010-06-65
- (099) 143-47-57
м. Бориспіль
- вул. Київський шлях 14а, ТЦ "Вулик", 2 пов. офіс 17
- Пн - Пт: 9:00 - 18:00
- (096) 010-06-65
- (099) 143-47-57
м. Івано-Франківськ
- вул. Вовчинецька 28
- Пн - Пт: 9:00 - 18:00
- (0342) 743-900
- (097) 039-19-52
- (050) 517-65-30
www.ds-group.net.ua © 2006-2019